Info
Ten blog rowerowy prowadzi Ceber z miasteczka Ostrowiec Świętokrzyski / Łódź. Mam przejechane 16795.52 kilometrów Zapierdalam z prędkością średnią 22.96 km/h i się wcale nie chwalę.Więcej o mnie.
Wykres roczny
Archiwum bloga
- Tour de Szlak Orlich Gniazd 2011
- 2014, Kwiecień1 - 0
- 2013, Wrzesień10 - 0
- 2013, Sierpień20 - 0
- 2013, Lipiec18 - 0
- 2013, Czerwiec6 - 0
- 2013, Maj1 - 0
- 2012, Sierpień4 - 1
- 2012, Lipiec16 - 0
- 2012, Czerwiec10 - 2
- 2012, Maj16 - 1
- 2012, Kwiecień8 - 0
- 2012, Marzec5 - 0
- 2012, Luty1 - 0
- 2012, Styczeń1 - 0
- 2011, Grudzień3 - 0
- 2011, Listopad14 - 0
- 2011, Październik15 - 1
- 2011, Wrzesień13 - 3
- 2011, Sierpień21 - 6
- 2011, Lipiec22 - 1
- 2011, Czerwiec25 - 5
- 2011, Maj24 - 0
- 2011, Kwiecień19 - 7
- 2011, Marzec7 - 15
- 2010, Listopad5 - 2
- 2010, Październik4 - 8
- 2010, Wrzesień10 - 0
- 2010, Sierpień11 - 10
- 2010, Lipiec9 - 1
- 2010, Czerwiec10 - 5
- 2010, Maj4 - 1
- 2010, Kwiecień9 - 2
- 2009, Listopad2 - 0
- 2009, Październik1 - 0
- 2009, Wrzesień3 - 0
- 2009, Sierpień16 - 1
- 2009, Lipiec9 - 3
- 2009, Czerwiec4 - 1
- 2009, Maj3 - 0
- 2009, Kwiecień8 - 1
Dane wyjazdu:
6.00 km
00:17 h
21.18 km/h:
Maks. pr.:37.00 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal
Rower:Blanka
sakwowo ...
Piątek, 11 czerwca 2010 · dodano: 11.06.2010 | Komentarze 5
Dzisiaj wreszcie dojechały do mnie długo oczekiwane sakwy Mainstream MSX model Sl55http://www.sakwy-msx.pl/index.php/produkty/55
długo szukałem jakiś informacji na temat tego produktu, więcej zdjęć i tak dalej..., nic nie znalazłem więc postanowiłem zaryzykować.
Pierwsze wrażenie: ładne, dziwnie pachnące, czerwono - czarne. Dalej zacząłem się bliżej przyglądać - jak z jakością wykonania: wszystkie szwy są dodatkowo zgrzewane, materiał w kolorze czerwonym jest taki hmmmm gumowany, jaki i wzmocnienie u dołu, nic nie odstaje nie wiszą żadne nitki sakwy zrobione naprawde ładnie i dokładnie.
Dalej o czym należało by wspomnieć to system mocowania - tak u mnie także wzbudzał on wątpliwości jak się okazało niepotrzebnie, gdyż bardzo fajny patent sakwa na bagażniku jest obsadzona pewnie nic nie lata podczas jazdy ani się nie obija.
Sakwa Msx sl 55© Ceber
Kolejną kwestia jest zamykanie ze zdjęć przedstawionych nic nie wynika gdyż wszystko zasłania klapa, ale na szczęście ta klapa zasłania rolowane zamknięcie:
Sakwa Msx Mainstream sl 55© Ceber
Sakwa msx mainstream sl 55© Ceber
w środku sakw znalazłem miłą niespodziankę - zamykaną kieszonkę na drobiazgi kieszonka ta jest zamontowana wewnątrz sakwy za pomocą rzepa:
sakwa msx mainstream sl 55 kieszonka wewnętrzna© Ceber
Sakwa msx mainstream sl 55 kieszonka wew.© Ceber
a teraz kilka zdjęć jak się sakwy prezentują na rowerze - uwaga sakwy są załadowane w 1/3 spieszyłem się :|
sakwy msx mainstream© Ceber
Sakwy msx mainstream sl 55© Ceber
sakwy msx mainstream sl 55© Ceber
i tutaj rozwikłanie zagadki czym są te + i - a są to poprostu dobrej jakości odblaski:
sakwy mainstream msx sl 55© Ceber
Sakwy zrobiły na mnie bardzo pozytywne wrażenie nie tylko pakownością ale także jakością wykonania z dbałością o szczegóły.
Na sakwach jest napisane 100% waterproof nie miałem czasu tego sprawdzić po za tym jak bym nawet to dzisiaj robił to bym sprawdzał za pomoca węża ogrodowego więc sobie odpusciłem poczekam na jakiś deszcz/burzę i wtedy dopiszę czy faktycznie 100%
Kategoria Ze zdjęciem, strefa testów
Komentarze
inimicus | 22:49 sobota, 12 czerwca 2010 | linkuj
Po 6 kaemach uważam, że nie można ocenić sakw. Ja swoją fastrider'a oceniłem przy kupnie za zajebistą. Kosztowała 180PLN (jedna). Dopiero przy używaniu codziennie, przez cały rok, w deszcz, śnieg, po przebiegu 10000km mogę wytknąć jej kilka niedociagnięć:
Np: - rączka do przenoszenia sakwy, nie służy do tego, wyciąga się i drze materiał.
- mocowanie na śrubę w końcu się popsuło, od częstego zdejmowania/zakładania (odkręcania/skręcania) gwint (śruba metaowa!) zjechała się. Na szczęście śrubę mogłem wymienić i system przypinania działa.
- nity zaszły rdzą, co nie wygląda efektownie, ze dwa już puściły (na jakieś 15).
- zamki nie chodzą płynnie, zacinają się.
- zamykanie na sznurek (wewnetrzne) popruło się. itd.
Także uważam, że jakość sakw ocenisz po pierwszym dłuższym wypadzie, bądź dłuższym czasie używania. Wspomnisz moje słowa :)
Np: - rączka do przenoszenia sakwy, nie służy do tego, wyciąga się i drze materiał.
- mocowanie na śrubę w końcu się popsuło, od częstego zdejmowania/zakładania (odkręcania/skręcania) gwint (śruba metaowa!) zjechała się. Na szczęście śrubę mogłem wymienić i system przypinania działa.
- nity zaszły rdzą, co nie wygląda efektownie, ze dwa już puściły (na jakieś 15).
- zamki nie chodzą płynnie, zacinają się.
- zamykanie na sznurek (wewnetrzne) popruło się. itd.
Także uważam, że jakość sakw ocenisz po pierwszym dłuższym wypadzie, bądź dłuższym czasie używania. Wspomnisz moje słowa :)
UncleLion | 21:58 piątek, 11 czerwca 2010 | linkuj
Nie zapomnij podzielić się później wrażeniami. Sam jeżdżę z Crosso Expert przednimi zamontowanymi na tylni bagażnik i przyznam, że jeżdżąc z nimi prawie codziennie jestem bardzo zadowolony. A najlepszy test na wodoodporność przeszły jak wpadłem w upalny dzień do rzeki i ... nic nie przemokły:)Rolowane zapięcie naprawdę fajnie się sprawdza.
A ten system mocowania to jakiś plastik czy inny materiał?
A ten system mocowania to jakiś plastik czy inny materiał?
inimicus | 21:30 piątek, 11 czerwca 2010 | linkuj
Mam nadzieje, że uda nam się zrobic jakiś wspóny wypad, i to jeszcze w te wakacje :)
Komentuj